Weekmenu 06 (3 t/m 7 feb)

Afgelopen weken heb ik stiekem toch teveel brood gegeten en gesnoept. Een beetje hectische weken, drukke weekenden, dan gaat het sneller mis. Ik heb mij op zich wel aan mijn menuplan van vorige week gehouden qua ontbijt, lunch en diner. Maar toch vaak een sneetje brood tussendoor. Nu ben ik vanaf maandag weer bijna suikervrij en broodvrij en ik merk direct al het verschil. Mijn buik voelt minder opgeblazen en mijn energielevel is constanter, weinig pieken en dips meer, dat komt mijn concentratie ten goede :-)

Omdat we afgelopen weekend weg waren, ook deze week een menuplan voor 5 dagen:

Week 06

Maandag
Ontbijt: havermoutpap
Lunch: yoghurt met zaden en gojibes
Avondeten: restje champignonsoep, rode kool met appeltjes en aardappels, kip
Tussendoor: fruit
Acties: havermoutpap maken, weekmenu maken, boodschappen doen, restant rode kool invriezen, extra kip voor salade

Dinsdag
Ontbijt: havermoutpap
Lunch: chinese chop salad
Avondeten: indiase tomaten-linzen-soep met wat stokbrood
Tussendoor: dadels, kaas, fruit
Acties: salade maken (2x)

Woensdag
Ontbijt: havermoutpap
Lunch: chinese chop salad
Avondeten: stamppot groene kool met spekjes
Tussendoor: gekookt ei, noten, fruit
Acties: rainbow lunch voorbereiden

Donderdag
Ontbijt: gebakken ei
Lunch: rainbow lunch
Avondeten: iets met vis
Tussendoor: yoghurt met zaden en gojibes, fruit
Acties: x

Vrijdag
Ontbijt: yoghurt met fruit
Lunch: rainbow lunch
Avondeten: indiase tomaten-linzen-soep
Tussendoor: restjes
Acties: weekmenu maken

Tags: , , , , , , ,

Geen Reacties.

Laat een reactie achter